Nya affärsmöjligheter
på projektmarknaden

Överträffa dina sälj- och marknadsmål 2018 genom att delta i vår tävling "The Winner Takes It All".

I år ger vi en julpeng till Barncancerfonden, det känns alltid bra och rätt att ge pengar till behövande välgörenheter av olika slag. Vi hoppas att 2018 blir ett bra år för världen, forskningen och de drabbade barnen.

Du har också chans till en personlig julpeng som hjälper dig att överträffa nästa års försäljningsbudget och marknadsmål! Vi tänker hjälpa en behövande person med marknadsinsatser till ett värde av 100 000 kr under 2018. Är det du?

Så här går det till!
Du väljer om du tävlar som enskild säljare, kontorsansvarig, affärsområdeschef, distriktschef, försäljningschef, marknadschef, VD, ägare etc. och beskriver därefter ditt behov, dina utmaningar inom försäljning och marknadsföring 2018. Vi utgår från din personliga situation, det är dig vi vill hjälpa att överträffa dina mål!

Behöver du t ex. hjälp att:
- påverka beslutsfattare på planerade byggprojekt?
- öka kännedomen för det varumärke/företag du jobbar med?
- öka föreskrivningen av den lösning eller produkt du jobbar för?
- ta reda på mer information, behov, intresse från personer på projektmarknaden?
- lansera ny tjänst/lösning/produkt på projektmarknaden?
- förprospektera bättre för att effektivisera din egen säljinsats?
- bjuda in personer på projektmarknaden till event, mässa, utbildning etc.?
- göra mer PR för företaget, tjänsten, produkten, lösningen du jobbar med?
- etablera dig på en ny marknad?
- ta marknadsandelar, öka försäljningen, hitta nya kunder?

- eller något helt annat som är relaterat till försäljning och marknadsföring 2018?

Efter att du beskrivit dina behov och utmaningar motiverar du varför just du ska vinna marknadsföringsinsatserna till ett värde av 100 000 kr.

Vi kommer att skapa en mix av insatser som bäst matchar vinnarens behov, syfte, mål och utmaning men t ex. kan insatserna bestå av direktmarknadsföring via såväl fysiska som digitala utskick, telefoninsatser där vi ringer åt dig och/eller gör undersökningar åt dig, förprospekterar åt dig, bjuder in åt dig, gör PR-insatser åt dig etc. Det kan även handla om andra digitala insatser där vi utgår från landets största projektdatabas med relaterade aktörer och beslutsfattare som grund.

Juryn består av Sverige Byggers VD (Lars Johansson), försäljningschef (Björn Wadén) och marknadschef (Peter Åhs) och de väljer fritt ut den mest intressanta storyn/utmaningen och motiveringen där vi ser att vi verkligen kan göra skillnad och hjälpa vinnaren att överträffa 2018 års försäljningsbudget och marknadsmål. Vem vet, vinnaren kanske till och med kan unna sig lite mer ledigt under 2018?

Tävlingen pågår till och med 12 januari 2018 och vinnaren utses senast i slutet av januari 2018. Alla deltagare meddelas om vem som vunnit via e-post. Vinnaren bokar vi in ett möte med för att lägga upp en plan för insatserna. Men alla som deltar blir vinnare eftersom deltagandet ger 10% rabatt på nya marknadsföringstjänster vid beställning senast 31 januari.

Vinsten i form av insatserna kommer vi överens med vinnaren om och de måste användas före sista december 2018. Vinnaren betalar ingenting (0 kr*) för de tjänster som är värda 100 000 kr. Vinnaren får däremot bidra till att mäta effekten av insatserna samt att ställa upp som referens.

*med undantag för ev. portokostnad. Om det visar sig att lösningen till vinnaren innehåller fysiska utskick så står vinnaren för portot.

God Jul & ett Gott Nytt 2018 önskar vi dig!

TÄVLA HÄR!






(Fyll i din roll, t ex. säljare, kontorschef, affärsområdeschef, distriktschef, säljchef, marknadschef, VD, ägare o.s.v.)

*

(* obligatoriska fält)